Son Eklenenler :
Son Eklenenler

Tomb Raider [ SKIDROW ] - FULL - Torrent - PC



Hepimizin bildiği gibi dünyada serileşmiş birçok oyun var.Ve bunlardan biri de Tomb Raider. Şu an 2013 yılında gelmiş bulunmaktayız ve yeni bir Tomb Raider oyunu bizleri bekliyor. Oyun Crystal Dynamics tarafından yapılıyor ve Square Enix tarafından da yayınlanıyor. Biraz da bu başarılı serinin başarılarına ve bu seri boyunca yaptığı oyunların hatalarına ve eksikliklerine bir bakalım. İlk çıkan Tomb Raider'ı hepimiz duymuşuzdur. İlk serisinde SEGA için tasarlanan Tomb Raider büyük bir beğeni görmüştür.İlk 4 oyununu birer yıl ara ile çıkartmış ve oyuncular tarafından beğenilmişti. Daha sonraki oyunlarında asıl oyun tarzından uzaklaşarak dikkat çekmeye başlamıştı. Serinin son oyunu beklentilerin altında çıkınca yapımcılar 4 yıl boyunca sessizliğe çekilmişti.Yapımcıları oyundan çok, oyunda yönettiğimiz Lara Croft adlı karaktere yönelmişti.Amaçları sanki oyunu yapmak değil Lara'yı güzelleştirmek olmuştu.Bununla beraber birçok Tomb Raider hayranı büyük hayal kırıklığına uğramıştı. Ama bu oyun yapılırken yapılan röportajlarda olumlu sonuçlar alınmıştı. Bu olayda tabiki Tomb Raider tutkunlarının heyacanını arttırdı.  Artık çoğu oyuncu eski Tomb Raider'in geri döneceğini umuyor.Ve şimdi asıl oyunumuza dönelim. Yani Tomb Raider 2013. Oynanabilirlik konusunda diğer Tomb Raider oyunlarına göre çok çok geliştiğini söyleyebiliriz. Bir TPS oyunu olduğu için yakın dövüş ve uzak menzilli silahlar ile dövüş seçenekleri mevcut. Batman tarzı gibi bi TPS değil. Kombolar ve diğer bir çok özellik eski oyunlardaki dövüş sistemi ile aynı. Ancak dünyamızın yenilikleri sonucu ufak değişikliklere uğrayacak. Hareketli ve atletik bir Lara olacak. Bu da oyunun daha çoşkulu oynanmasını sağlayacak. Oyunda çeşitli yaratıklar olma ihtimali vardı. İlk videolarında arkasında koşan yaratık benzeri canlılar vardı. Daha sonrasında oyunlarda yaratıklar görülmedi. Firmanın bunu gizli tutma olasılığı var.İleri dönemlerde ayrıntıları göreceğiz.Oyunda yaratık olma olasılığı var. Oyun serbest bir şekilde olacak.Ancak kısmen bir açık harita görevler kendi gelecek ve buna göre ilerleyeceğiz. Far Cry 3 tarzı bir açık dünya olması bekleniyor.Eski Tomb Raider'ler gibi olmayacak.  Survival tarzı bir oyun olacak. Avlanma gibi şeyler olacak.Ancak su içme,yemek gibi temel ihtiyaçlar bulunmayacak.Oyunda yemek konusunda kesin bir bilği yok ancak bir videoda geyiği avlayıp yediği görünüyor.Bu sistemin gelmesi gerçekçilik açısından önemli yer tutuyor.Oyun açık dünya olduğu için bir at, araba tarzı araçların olması muhtemel.Ok ve yay oyuna eklendi ve oyunda av ve savaş için kullanılacak güzel bir silah olacak.Ok kullanımıda çok güzel hale getirilmiş.Sarsılma ve oyundatek okta insanları öldüremiyoruz.Kafadan veya kalpten vurmamız halinde tek okta ölüyor.Özellikle kalpten tek atış vurulması çok başarılı bir özellik. Oyunda kendi yüz şekliniz ve vücudunuz ile oyunu oynaya bileceksiniz. Şimdi bir grafik bölümüne bakalım. Videolu fragmanlarından da anlaşıldığı gibi oyun yeni nesil grafiklerine  Fakat yine de her oyunda olduğu gibi göze batan bazı hususlar var. Bazı bölümlerdeki kötü işçilik göze batıyor. Tabi bunlar çok ince detaylar olduğu için oyun çıkmadan önce düzeltilebilir. Bana göre bir oyunda grafik bakımından en önemli olan şey çevredeki şeylerin zarar görmesidir. Bu özellik Tomb Raider'de var. Bu özelliğin var olması oyuna çok büyük bir gerçekçilik katmış. Bu konuda yapımcıları tebrik etmek gerekir. Ve şimdi de ses bölümüne bir göz atalım.
Genç bir Lara'nın hayatta kalma ve adada yaşamaya çalışmalarını tam olarak yansıtmış ve çok başarılı bir seslendirme olmuş. Videolu fragmanlarını incelediğimizde seslerin her açıdan muhteşem olduğunu dile getirebiliriz. Yeni müzikler ile oyun aksiyon havasını ve heyecanını iyiden iyiye bize aşılıyor. O müzikler ile gaza gelmemek elde değil.Pat kut dalma hırsınızı tetikleyecek bu müzikler oyunun oynanabilirliğini oldukça artıracak gibi görünüyor. Ses bölümü şu an bizden 10/10 alıyor. Fakat oyun çıktığı zaman ses ile ilgili bir sorun söz konusu olursa puanlamasının düşmesi işten bile değil.
Hikayemiz her oyunda oldğu gibi kilit bir nokta. Elimizde çok fazla bilgi yok fakat yine de bununla yetinebileceğimiz bilgi var.Kayıp ettiği eşyaları aramak için çıktığı büyük yolculukta gemisinin Japonya açıklarında batması sonucunda kendimizi hiç bilmediğimiz görmediğimiz bir adada gözlerimizi açıyoruz. Hiç bir şeye sahip olmayan Lara adada hayat mücadelesi veriyor. Brian Horton yapılan röportajda,''Lara'nın duygusal olarak olgunlaştığını ve yeni yetenekler kazandığını yeni oyunda göreceksiniz'' dedi. Brian Horton diğer açıklamasında silahımızı geliştirebileceğimizi söyledi. Oyunculara Lara'nın ne hissettiğini ve nasıl hissettiğini anlamaları için çok çalıştıklarını da söylemeyi unutmadı. Bu da senaryonun çok heyecanlı olacağı hakkında bir bilgi.Genel olarak eski Tomb Raider maceralarından daha keyifli bir macera yaşayacağımız söylenilebilir...

Minimum Sistem Gereksinimleri;
Ram: 1 GB (Win XP), 2 GB (Vista/7/8)
Boş Alan: 10 GB HD space
İşlemci: AMD Athlon64 X2 2.1 Ghz (4050+)/Intel Core2 Duo 1.86 Ghz (E6300)
İşletim Sistemi: XP (SP3) / Vista / 7 / 8
Ekran Kartı: nVidia GeForce 8600 /AMD Radeon HD 2600 X

>> İndirmek İçin Tıkla <<Download Torrent

Sniper_Ghost_Warrior_2-FLT.Torrent

Oyundan Görüntüler



Oyun hakkında
Sniper Ghost Warrior 2 eski oyunu tamamen geride bırakmış.Bu sefer daha gerçekçi efektler,silahlar,adamlar...Bu oyunda yine görevleri bizleri bekliyor.Ama oyun ertelenmişti.City Interactive tarafından yapılan resmi ve kesin açıklamaya göre serinin ikinci oyunu Sniper Ghost Warrior 2 önümüzdeki 2 ay içinde sevenleriyle olacak. Sadece bir çıkış aralığından ziyade kesin bir çıkış tarihi veren City Interactive yapılan ertelemeden dolayı da üzgün olduklarını gelecek muhteşem bir Sniper Ghost Warrior 2 hayranlarının gönlünü alçağını söyledi. Sürekli yeni bir erteleme yaşayan Sniper Ghost Warrior 2 için yapılan bu yeni çıkış tarihide bizleri pek heyecanlandırmadı açıkçası. Çünkü sürekli  ertelenen yapımın neredeyse 6-7 ay önce çıkmış olması gerekiyordu zaten. Can sıkıcı durumun farkında olan City  Interactive yaptığı resmi ve kesin bir açıklama ile Sniper Ghost Warrior 2’nin 18 Mart 2013 tarihinde çıkacağını net bir şekilde hayranlarına duyurmuştu.Ama bu sefer Microsoft Windows,PlayStation 3,PlayStation Vita,Wii ve  XboX360 konsollarında oynanabilecek.Yani Call of Duty veya Battlefield oyunlar gibi etkilemeyeceğini biliyoruz.Ama oyunun efektlerine dikkat çekmek istiyorum.Efektleri en az Call of Duty:MW~MW3 serisinin efektleri kadar.Gelelim oyunda canlandırdığımız karakterimize.Bir Özel Güvenlik Danışmanı'nda çalışan Kaptan Cole Anderson'ı canlandırıyoruz.Oyunumuz tropikal ormanlarda ve Burma,Tibet dağlarında geçiyor.Oyun eski oyundaki gibi Singleplayer ve Multiplayer oynayacağımız 2 seçeneğimiz var.Ve birde bu güzel özellikleri ile beraber bu serinin 2. oyunu olacak Sniper Ghost Warrior 2'nin ve 1'in hikayelerine bir göz atalım.Sniper Ghost Warrior'un yapımcısı olan City Interactive, ilk oyununda senaryo olarak çokta olmasa iyi bir iş çıkarmıştı. Bütün hazırlıklar tamamlanıp, oyun piyasaya sürüldüğünde, City Interactive iyi bir hasılatelde edmişti. Fakat bu başarının büyük bir kısmı oynanabilirlikten idi. Çünkü insanı oynamaya hazmeden o müthiş sniper efektleri hemen oyunu oynamaya sürüklüyor bile. Senaryosu askeri bir ekipten bahsediyordu. Ciddi karakterler ve bu karakterlerin değişik değişik kod adları var. Bu bir yandan iyi bir yandan ise kötü bir durum. Bunlardan bahsedecek olursak ilk olarak iyiden başlayalım. Birçok karakterin ve kod adının olması oyunu zevkli yapan güzel bir durum. Fakat İngilzce bilmeyenler için vasat. Çünkü İngilizce'si iyi olmayan bir kişiyi düşünürsek aynı kişilerin farklı farklı kod adlarını, üstüne birde savaş üslerinin kodlarınıekleyince o kişinin kafası inanılmaz derecede karıştırır. Senaryo hakkında ilgi çekici bir durumlardan biri de bu. Umarız City Interactive 2. oyunu olacak Sniper Ghost Warrior 2'de kod adlarını daha kısa tutmaya özen gösterir.2. oyununun hikayesinden bahsedecek olursak hikaye bilgisi kilit bir noktaya değiniyor. City Interactive 2. oyununun senaryosu hakkında hiçbir bilgi vermek istemiyor. Tahminlere göre sürpriz ve eğlenceli birsenaryo ile karşımıza çıkacak. İnşallah öyle olur. 

Genel Bilgiler
Sniper denilince akla gelen ilk oyunlardan biri Sniper Ghost Warrior 2. 
Sniper Ghost Warrior ikinci oyunu ilk oyunda  yaşanan hatalardan ders çıkarmış bir şekilde karşımıza çıkıyor.Yine düşmanları keklik gibi avladığımız oyun Cry Engine 3 grafik motorunun gücünü de arkasına alarak çok daha iyi bir görsellik sunuyor.Oyun grafik ve kalitesi ile bu sektöre öncülük ediyor.Silah modellemeleri ve dizaynları oldukça gerçekçi oluşturulmuş.Oyun grafikleri ile göz dolduracağa mermi ve vuruş esnasında ki  animasyonları ile gerçek hissi alacağımız bu dev yapım bizleri bekliyor
Oyunda keskin nişancı silahlarını kullanacağız,düşmanlara fırlatacağımız bıçağımız ve üst noktalara ulaşmak için kullanacağımız bir kanca bulunacak.Gizlilikle ilerlediğimiz bölümlerde oyunda bol bol olacak.Oynanış ve çevre elementleri bakımından da geliştirilen oyun ile düşman menzillerine sızmaya ve uzaktan yok etmeye hazır olun.
Oyun üç kez artelense bile hayranlarının vaz geçmediği.Her ertelenmesinde oyuna yeni özellikler ve fikirler eklensede oyunun çok uzun süre gecikmesi beni açıkçası beni üzdü.Oyunu uzun süre bekledikten sonra bir anda oyunun ertelendiği öğrenmek üzücü oldu.

Grafik
Cry Engine 3 grafik motoruna sahip Sniper Ghost Warrior 2 bomba gibi geliyor.
Crysis 3 oynayarak Sniper Ghost Warrior 2'nin grafikler hakkında az da olsa bilgi edine biliyoruz.  Oyunda yep yeni bir özellik olan rüzgar hızı gibi özellikler de güzel bir iş çıkarılmış olduğunu görebiliyoruz. O müthiş kan efektleri,Güneşe baktığımız zamanki ekranda oluşan lekeler çok başarılı olan yansımalar daha bir çok başaralı özellikler bizi bekliyor. Silahların tasarımları çok başarılı olmasa da yeterli seviyede diyebiliriz. Patlama efektleri silahtan çıkan sesler,karakterlerin kıyafetleri,yüzleri ve yüz ifadeleri başarılı olmuş bunu oyunu oynadığımızda anlayabiliriz. Oyunda ki en büyük eksik adamın kolunun bacağının kopmaması bu bence çok büyük bir eksiklik ama zaten oyunda ki atmosfere  kendimizi kaptırdığımızda bunların hiç biri aklımızın ucundan bile geçmiyor. Seslendirmelere gelirsek bence seslendirmelerde çok büyük eksikler var bir örnek vereyim üstümüze mermi boşalıyor ama arkadaşımızda hiç bir tepki yok konuşmasına aynen aynı tempoda devam ediyor bunun dışında pek eksiklikler yok. Düşmanı vurduğumuzda ki çıkardıkları sesler veya bıçakladığımızda ki çıkardıkları sesler başarılı olmuş. Evet arkadaşlar müthiş bir oyun bizi bekliyor.


Minimum Sistem Gereksinimleri;
OS: Windows XP, Vista or Windows 7, with the latest Service Pack
Processor: Intel Core 2 Duo at 2Ghz, or AMD Athlon 64 x2 2Ghz, or better
Memory: 2GB
Hard Disk Space: 8 GB
Video Card:NVidia 8800GT with 512Mb RAM or better
DirectX®: 9.0c
Sound: DirectX Compatible Sound Card




>>İndirmek İçin Tıkla<< Download Torrent










Resident Evil 6 [RELOADED] - FULL





Oyun Hakkında

Silent Hill ve Resident Evil. Benim kuşağıma yani 90’larda oyunlarla içli dışlı olmaya başlayan kuşağa sorduğunuzda bu iki korku oyununun büyük bir yeri vardır. Elbette onlardan önce Alone in the Dark, Undying, Shivers gibi de korku oyunları vardı ve zamanına göre ciddi anlamda başarılı yapımlardı fakat Konami ve Capcom bu iki seri ile daha farklı bir unsurda korkutmaya başladılar; atmosfer.
İlk Silent Hill’de ne zaman radyomuz cızırdamaya başlasa içimizi bir sıkıntı sarardı. Huysuzlaşırdırk, kumandayı elimizden bırakıp, camı açıp bir nefes alma ihtiyacı hissederdik. Resident Evil’da ise adımlarımızı dikkatli atardık. Hepsini sayardık çünkü arkamızdan bir Nemesis dehşeti bizi takip etmekteydi ve onu adımları ile fark ediyorduk, bir de “STAAAAARSS!”.
İşte böyle oyunlarla zamanımız geçti ve bizler korkunun ne olduğunu anlamaya başladık. İlk zamanlarda bizi strese soksa da sonradan alıştık ve sevdik korku oyunlarını. Canımız çekmeye başladı. Kendimizi zorladık, ışıkları kapattık, kulaklıkla oynadık, arada yemedi mum yaktı, hiç yemedi ışığı geri açtık vs. derken bu yaşımıza geldik. Biz korku oyunları daha da gelişir ilerler diye düşünürken bir şeyler olmaya başladı bu ikiliye. Atmosfer korkusunu bize yaşatan o iki muhteşem oyun yavaş yavaş değişmeye başladı. Hadi belki Sİlent Hill’de bu o kadar sırıtmıyordu ancak RE’ye bir haller oldu. Sonra bir gün baktık ki artık korkmak yerine elimizde silahla “Nerede bu şerefsiz devasa yaratık” diye bakınıyoruz. Artık onlar bizi değil, biz onları arıyoruz.Bir adamın tek hikayesi olur, üç adamın ise korku masalı
Capcom bu işten memnun kaldı mı bilmem? Mükemmel bir korku serisini ucuz bir aksiyon oyununa dönüştürüp Japonya’nın Call of Duty veya Gears of War’ı olma çabası onlar için karlı oldu mu bilmem, ama şunu biliyorum ki bu Capcom’cular veya RE’ciler bunu hiç sevmedi.
Böyle bir süreçten geldik altıncı oyuna. Bu sefer Capcom bizlere eski atmosferik korkunun geri geleceği ve serinin ilk oyunları gibi bir oyun olacağı sözünü verdi. Peki, gerçekten öyle mi oldu?
Minimum Sistem Gereksinimleri;
İşletim Sistemi: Windows Vista/XP, Windows 7, Windows 8
İşlemci: Intel CoreTM2 Duo 2.4 Ghz veya AMD AthlonTM X2 2.8 Ghz
RAM: 2 GB RAM
Boş Alan: 16 GB 
Ekran Kartı: NVIDIA GeForce 8800GTS 
DirectX: 9.0c

>>İndirmek İçin Tıkla<<
Download Torrent

Metro Last Light-RELOADED.torrent



Oyun Hakkında Genel Bilgiler

   Aslında bir romandan etkilenerek yapılan Birinci Kişi Nişancı olan Metro oyunu artık serileşme yoluna adımını atıyor. İlk oyunu olan Metro 2033, THQ tarafından yayımlanan, 4A Games tarafından ve yapımcılarının kendilerinin ürettiği 4A Engine ile yapılan oyun, 19 Mart 2010 tarihinde piyasaya sürülmüştü. Oyun grafik açısından sistemleri çok yüksek derecede zorluyordu. Ama buna değiyordu. Çünkü oyun çok başarılı grafiklere sahipti. Fakat bazı sebepler nedeniyle çoğu incelemeciden orta puan aldı. Kimilerine göre oyunun korkutucu bir yanı yoktu, kimilerine göre ise oyunun takılma sorunu vardı. Oyun puan açısından 5'in altına düşmedi. Bu da iyi birşey. Oynanabilirlik kısmında sadece 2 sorunu ciddi. 1.'si oyun yeryüzü atmosferini oyuncuya özletiyor. Çünkü oyun yeraltında hep tünellerde, karanlık ortamlarda geçiyor. Bunun sonucunda yapımcılar Metro Last Light'da yeryüzü ortamına çıkabilmek için daha bol görevler verecekler. 2.'si ise korkutucu ani bir hareket olmaması. Biraz daha korku içeren bir atmosfere sahip olasydı gerçekten çok güzel bir oyun olabilirdi. Oyunun hikayesine göz atacak olursak bilmeyenarkadaşlar için özet geçeyim.
   Oyun Moskova'da geçmekte ve bizim yönettiğimiz karakter 20 yaşındaki Artyom. Artyom, kıyamet sonrası kurtulmayı başarıyor. Hunter adlı arkadaşı yaratıklarla tünele tek başına savaşmaya gidiyor. Eğer dönmezse Artyom'a Polis adlı mekana gitmesini öğütleyip bilgileri onlara anlatmasını söyler. Ve bir süre sonra Hunter geri dönmez ve Artyom'da mekana gider. Oyunun hikayesi böyle birçok olayla devam eder. Ve asıl konumuz olan Metro Last Light ile Metro'nun hikayesi devam ediyor. Yapımcılar oyunun hikayesi hakkında hikaye kilt bir noktaya değindiği için çok fazla bilgi vermediler. Ama elimizde birkaç bilgi var tabiki.Aslında oyun ilk önce Metro 2034 adıyla duyuruldu fakat sonradan yapımcılar tarafından Metro Last Light olarak değiştirildi. Oyun aynı karakterle aynı şehirde devam ediyor. Yani Artyom ve Moskova. Metro Last Light, Metro 2033'e göre zor bir ortamla dolu olacak. Oyuncuların şikeyetlerinden biri ise hep yer altında dolanıp durmamızdı. Büyük haritalarda oynamamıza rağmen hep tünellerde yaratık öldürüyorduk. Artık eskisi gibi sadece tünellerde yaratık öldürmek yok. Artık yeryüzüne de çıkacağız ve orada da savaşacağız. Bu da Metro severlerin heyecanını bir kat daha artışla gözler önüne seriyor.Şu an hikaye açısından çok bilgi olmadığı için akıllara takılan sorular var. Rusya'da iç savaşların yaşandığına şahitlik yapacağız. Ama hangi tarafta olacağız ? Karakterimizin özel olduğu söyleniyor. Oyunun gidişatı karakterimize bağlı. Onun ya da bizim  yapacağımız her hata oyunun senaryosunu bir anda başka bir yöne çekebilir. Oyunun çıkmasına az kalmasına rağmen yapımcılar sürpriz bir oyun olacağını düşündüğü için oyun hakkında çok az bilgi veriyorlar. Oyunun bir erteleme olmazsa Mart 2013'de piyasaya sürülmesi bekleniyor. İnşallah bir erteleme söz konusu olmadan Metro'nun ikinci oyununa kavuşacağız. 
   Sonuç olarak bu gelişmeler çok hoşuma gitti. Özellikle oyunu oynarken bende birçok oyucunun olduğu gibi yeryüzüne hasret kalıyordum. Bu özellik eklendiği için çok mutluyum. Hatta tünelerde daha az gezeceğiz. Grafiklerine çokta gelişmiş diyemeyiz. Sadece eski Metro 2033'e göre biraz daha özen gösterilmiş ve FPS hataları giderilmeye çalışılmış. Hoşuma giden bir hususta oyunun gidişatının bize de bağlı olması. Bu tip oyunları çok severim. Bu sayede mantığımızı ve başarımızı çözeriz. Artyom'la eğlenceli mücadeleler bizi bekler. Başka bir inceleme ile tekrar görüşmek üzere hoşçakalın. 




Minimum Sistem Gereksinimleri;
İşletim Sistemi: Windows XP (32-Bit only), Vista, 7, veya 8
İşlemci: Dual Core CPU 2.2 GHz
RAM: 2 GB
Boş Alan: 10 GB
Ekran Kartı: DirectX 9, Shader Model 3 (GeForce 8800 GT 512 MB, GeForce GTS 250, etc)DirectX®: 9.0c

>>İndirmek İçin Tıkla<<Download Torrent

GRID.2-RELOADED.torrent

Codemasters, uzun yıllar boyunca birçok başarılı yarış oyununa imza atmıştır. TOCA Touring Car Serisinden sonra, yarış oyunlarında farklı bir yol izlemeye karar vermiş ve GRID ile yeni bir yarış oyunu serisi için gaza basmıştır. Çabuk hızlanan GRID, gerek oyun yapısı gerek grafikleri ile oldukça başarılı bir yol izlemiştir. Bu başarısını son sürat devam ettirmek isteyen Codemasters, şimdi de GRID 2 ile karşımıza çıkmaya hazırlanıyor.
Codemasters, GRID 2 için zorlu yarışların olacağını ve yarışların geçeceği mekanların gerçek Dünya mekanları olacağını belirtti. Bunun üzerine merakları az da olsa gidermek adına, yarışların yapılacağı yerlerden birkaçını bizlere açıklamış. Abu Dhabi, ABD şehirleri (Chicago, Kaliforniya), Paris ve ünlü Red Bull Ringi, aynı zamanda zorlu Österreich ringi, Avusturalya'nın BAC Mono ringi ve A1-Ringi gibi zorlu mekanlar da şu an açıklanan yarış pistleri arasında yer alıyor . Österreich ringi zorluğu açısından oyuna kısaltılmış olarak gelecekmiş. Gerçek mekanların oyun içerisinde kullanımı oyuna ne derece artı katar bilinmez ama, turistik bir hava yaratacağı kesin.

GRID 2 hikaye modu bir yarışçının zamanla kazandığı yarışlarla zirveye yükselişini konu alırken, dünya turneleri, sokak yarışları, pist yarışları gibi yarış seçeneklerini de barındıracak. Kazandığımız yarışlarda aldığımız puanlarla açılan araç sistemi ve tamamen kişiselleştirilebilen araçlar yer alacak. Aynı zamanda çoklu oyuncu modu için, Co-op yarışlar ve online mücadeleleri de barındıracak olan GRID 2, oyunculara son sürat yarış deneyimini eksiksiz olarak sunmayı hedefliyormuş.
Codemasters yaptığı bir açıklamada "GRID 2 için kokpit kamerası bulunmayacak" ibaresini kullandı. Bunun nedeni oyuncuların kokpit kamerasını fazla kullanmamaları, hatta yapılan bir analiz sonucu oyuncuların sadece %5'i kokpit kamerasını kullanmakta. Bu yüzden Codemasters kokpit kamerasını oyundan kaldırıp ön kameraya ve ön kameranın görüş açısı üzerine daha çok yoğunlaşmış.
Birbirinden güçlü arabaların ve dünya markalarının da içinde bulunduğu çok zengin bir araba koleksiyonuna sahip, klasik markalar dışında, Pagani, KTM, BAC gibi markaların da oyunda yer alacağını belirtelim. Araç seçeneği oldukça zengin görülse de hepsi oyunla bütünleşmiş vaziyette gelmeyeceği var sayılıyor. Bildiğiniz üzere birçok oyun firması DLC sistemine oldukça alıştı ve hemen hemen her oyununda yer vermeye başladı. GRID 2'nin de bu furyaya katılacağı konusunda birçok söylenti var. Yapılması düşünülen DLC'ler arasında yeni yarış pistleri, yeni araç setleri bulunmakta. Hatırlarsınız Forza Motorsport 4 ve Forza Horizon için birçok yeni araç setleri ve yarış alanları DLC olarak sunuldu. Yani bu da demek oluyor ki GRID 2'de de bu DLC olayını görmek mümkün.
Yeni oyunla gelen bir diğer yenilik ise TrueFeel özelliği ve Live Routers. Codemasters firması daha önceki GRID oyunundan ders almışa benziyor ki sürüş tekniklerini değiştirmiş. Daha gerçekçi ve sürüş dinamikleri mümkün olduğunca rahatlatmak adına yeni sistemlere yönelmiş. GRID'de sürüşlerde bazı zorluklar yaşanıyordu, virajlarda arabalar belirli bölgeden gitmediğinde bazen yoldan sapıp kontrol edilemez hale geliyordu. Sağa sola olan direksiyon hareketleri de bir hayli ağır ve zordu. Bunun üzerine yeni oyuna sürüş dinamiklerini tamamen değiştirecek olan TrueFeel özelliği getirilmiş. TrueFeel, "benzersiz sürüş dinamiği" adı altında tanıtılıyor. GRID 2 için özel olarak tasarlanan ve gerçek dünya sürüşüne benzetilen, karakteristik özellikler taşıyan bir direksiyon hareket sistemi oluşturmuşlar. TrueFeel sayesinde yoldaki bir taşın üzerinden geçmemizin veya yağmurlu bir yolda oluşan kaymanın direksiyona olan etkisini hissedebileceğiz. Sürüşü kolaylaştırır mı bilinmez ama gerçekçilik katacağına şüphemiz yok.
LiveRouters sistemi, adından da anlaşılacağı üzere oyun içerisinde bize canlı rotalar sunacak yeni bir sistem. Hani aksiyon filmlerinde araçlar hızla giderken ulaşacakları yere alternatif bir yol belirleyen bir sistem vardır, LiveRouters da öyle bir sistem işte. Siz son sürat yarışta giderken navigasyonunuz size alternatif bir canlı rotasyon sistemi sunuyor. Mesela bazen olur çok süratli gidersiniz ve yolda bir kestirme yol vardır ama siz onu süratiniz nedeni ile kaçırırsınız, LiveRouters size o kestirmeye gelmeden haber veriyor ve sizin sürüşünüzü ona göre ayarlamanızı sağlıyor. Bir diğer özelliği ise, yarış pistini sizin gidişinizle aynı anda hesaplıyor ve yakınınızda veya gelmek üzere olduğunuz keskin virajlar için sizi önceden hazırlıyor.
Yarış oyunlarında grafik unsuru, shooter oyunlarına vb. oyunlara kıyasla daha bir ikinci plandadır. Oyuncuların çevre grafiklerinden çok arabanın kaplama ve iç dış kaplama detaylarına dikkat ederler. Tabi bir de bunun hasar boyutu vardır. Aracın kaza sonrası aldığı hasar ne kadar gerçekçi olursa, oynaması o kadar eğlenceli olur. Codemasters'ın söylediklerine göre, GRID 2 için Ego Engine versiyonu 3.0'a çıkartılmış. Grafik motoru geliştirilmiş ve optimizasyon iyileştirilmiş. Aslında ilk oyunun grafikleri dönemine göre gayet iyiydi, hatta birçok bilgisayar son ayarlarda çalıştıramazdı. Bu sayede GRID ekran kartı testlerinde test edilen oyunlar listesinde yerini almıştı.
Sonuç olarak Codemasters ilk oyuna göre ciddi boyutta değişikler içeren ve yarış oyunu tutkunları için birçok yeni özelliklerle gelen bir oyunla karşımıza çıkmaya hazırlanıyor. GRID ardından GRID 2'nin gelmesi ve oyunda bu denli değişikliklerin olması akıllara "belediye çalışıyor" sözünü getiriyor. Umarım Codemasters ilk oyundaki çizgisini bozmaz ve karşımıza bahsettiği gibi gerçekçi bir yarış deneyimi sunan bir oyunla çıkar.

>> İndirmek İçin Tıkla<< Download Torrent

Pes 2014

Oyundan Görüntüler





Oyun Hakkında



Konami, yeni oyunu PES 2014’ün yeni motoru sayesinde PES serisinde bugüne kadar görülen en geniş kapsamlı yeniliklere sahip olacağını ve popüler seride yeni bir dönemin başlayacağını duyurdu.
 Merkezi Tokyo’da bulunan ve son dört yıldır futbola yeni bir yaklaşım üzerinde çalışan PES Productions ekibi yeni sistemlerinde Kojima Productions’ın ünlü Fox Engine motorunun kullanıldığını açıkladı. Ekip, Fox Engine motorunu bir futbol oyununun gerektirdiği özellikleri karşılamak üzere daha da gelişmiş hale getirdi.Altı temel ilke bir araya gelerek futbolcuların topu almaları ve kontrol etmelerinden maçtaki fizikselliğe, maç gününün verdiği hissiyata kadar her şeye etki ederek PES 2014’ün futbol simülasyonları alanında yeni mihenk olmasını sağlıyor. Artık önemli maçların telaşını, sonucun verdiği mutluluğu veya hezimet duygusunu iliklerinize kadar yaşayacaksınız. PES 14'te "Heart" yani kalp adı verilen yeni bir sistem olacak. Bu sistem ile birlikte futbolcuların saha içersinde gelişen duygu değişimlerini görebileceğiz. Bu duygu değişimleri oyuncuların maç içerisindeki davranışlarını değiştirecek. Stadyumlardaki binlerce kişi oyunda artık büyük bir rol oynayacak. Bu yıl PES hayranlarını mükemmel bir PES oyunu bekliyor. Hayranlarına PES dedirtecek yenilenen bir Pro Evolution Soccer oyunu alanındaki en büyük ve tek rakibi olan FIFA’yı zorlayacak özellikleri oyun dünyasına giriş yapacak. Bahsettiğimiz oyunu tahmin etmiş olmalısınız, söz konusu yapım Pro Evolution 2014 nam-ı diğer PES 2014, EDGE dergisi yapım adına birkaç yeniliği bizlerle paylaştı.Hiç şüphesiz en önemli ve en merak edilen husus PES 2014’ün grafiklerinin nasıl olacağı idi. Geçtiğimiz aylar içinde bu konuya dair haberler çıkmıştı, hatta haber ve söylentiden çok Konami’nin bir duyurusu oldu. Buna göre Pro Evolution Soccer 2014’ün grafikleri, Konami’nin yeni geliştirdiği grafik motoru olan Fox Engine kullanılarak hazırlanacak.Grafik motorunun yenilenmesiyle beraber PES 2014 daha iyi bir çarpışma etkisi, vücut ağırlığına göre değişiklikler ve vuruş kuvveti gibi etkenlerinde gelişeceği belirtildi. Grafik konusunda bizleri muazzam bir yapımın beklediğini söylemek mümkün, çünkü Konami’nin tecrübeli ekibi oyuncuların yüz modellemelerinde ve formalar konusunda da titiz çalışmalarını sürdürüyor. Formaların oyuncuların bir organıymış gibi sabit durmalarından ziyada artık dalgalanan ve hatta çekildiğinde gerilen formalar PES 2014’te bizlere merhaba diyecek.Bunlar görsel alanda yapılan yeniliklerin bazıları, oyunun teknik kısmıyla ilgili ciddi gelişmelerde mevcut. Örneğin PES 2013 ile artan top hakimiyetinin PES 2014’te 3 kat daha fazla olacağı ve daha dinamik top kontrollerinin yer alacağı belirtildi. Taktiksel alanda da gelişmelerin mevcut olduğu yapımda futbolcuları istediğiniz bölge veya bölgelere atayabileceksiniz. Aktarılan bilgiler şimdilik bu şekilde yeni detaylar açıklandığında sizlere aktaracağız.Merak edilen en önemli hususlardan birisi de hiç şüphesiz lisanslar. Uzun yıllardır oyunculara belirli lig ve takımların lisanslı hallerini sunabilen Konami acaba PES 2014 ile lisanslı lig ve futbol takımı yelpazesini genişletebilecek mi merak konusu. Hiç yoktan PES 2014’te İngiltere Ligi’ni görmeyi arzuluyoruz.




Minimum Sistem Gereksinimleri;
İşletim Sistemi:  Windows XP/ Windows Vista / Windows 7/8
İşlemci: Pentium D820 2.8GHz veya Athlon LE-1640
Bellek (RAM): 1 GB RAM
Ekran Kartı:  GeForce 510 veya Radeon HD 5450 512MB
DirectX: 9.0c
Sabit Disk Alanı:  10 GB boş alan

Pes 2014 Torrent İndir


Serial Key

Kod: [Seç]
HNY6-JD2U-3CXK-4UC6-FUC2

2ELE-LMYW-UDMT-L9HN-HPPH

JPL4-CNTS-J5XS-SNMD-3FV3

FKWL-F2C6-DTX6-7VE5-R93A

Assassins.Creed.III. Torrent + Crack

Ubisoft’un birçok oyunda yaptığı gibi, önce konsollara çıkardığı Assassin’s Creed III sonunda PC sürümüyle raflarda yerini aldı. Oyunun isminde ‘3’ bulunuyor, aslında Ubisoft’a göre AC serisi bir üçleme zaten. Ancak ikinci oyundan sonra çıkan Brotherhood ve Revelations’ı sayarsak, ki ben sayıyorum, beşinci oyunla maceraya devam ediyoruz. Önce Altair üzerinden tanıştığımız suikastçılar dünyası, 12. yüzyıldan bizleri Rönesans dönemine taşıdı, İtalya’ya. Ezio ile birlikte üç yapım boyunca, son durağı İstanbul olan bir yolculuğa girdik. Assassin’s Creed: Revelations sadece İstanbul’da geçtiği için değil, Ezio gibi bir karaktere yakışır sonla bittiği için bana göre serinin en iyisiydi.

Tüm bunlar geride kaldı, yeni bir çağa doğru yelken açma vakti geldi. Maceranın yeni adresi, eski kıtadakilerin 15. yüzyılın sonlarına doğru keşfettiği Amerika idi. Zaman dilimi olarak 1750’lerden itibaren başlıyor ve Amerika’daki kolonilerin, Britanya İmparatorluğu’na karşı verdiği özgürlük mücadelesi üzerinden ilerliyor hikaye. Ubisoft yapım çıkmadan önce çok fazla bilgi ve haber verdi oyun dünyasına. Kontrol edeceğimiz karakter gerçek adıyla Ratonhnhaké:ton, Amerika yerlisi, beyazların Kızılderili olarak nitelendirdiği ırktan, bir Mohawk. Oyunda kendisine Connor ismi veriliyor, onu yetiştiren ve suikastçı olmasına yardımcı olan Achilles tarafından. Annesi yerli, babası İngiliz Connor’ın, Desmond Miles’ın soyağacında tanıdığımız son ‘Assassin’.

Yeni Dünya

Daha ilk saniyelerde yapım sürprizlerden birini sunuyor; Connor yerine kontrolümüzde görünümü, konuşması ve tavırlarıyla tam bir İngiliz olan Hayhtam Kenway bulunuyor. Başlarda birkaç dakika, oyunu tanıma amaçlı bu arkadaşı kontrol edeceğimi düşündüm. Ancak İngiltere’den Amerika’ya kadar kendisine eşlik ediyoruz ve yeni kıtada da bir süre kontrol ediyoruz bu karakteri. Rastgele biri değil, hikayenin bütünlüğü nedeniyle çok fazla detay veremiyorum ama kendisi oldukça önemli bir karakter. Bunun yanında Desmond’ın kontrol edildiği süre diğer oyunlara göre oldukça fazla. Sadece Animus çevresinde olmuyoruz onunla, modern dönemin New York’una dahi uğruyoruz. Tarihi şehirlerden sonra, hatta New York’un bile 18. yüzyıldaki halini gördükten sonra, gökdelenler ve ışıklarla dolu şehir biraz garip geldi Assassin’s Creed’te.

Tekrar geçmişe dönelim; ‘Yeni Dünya’ olarak adlandırılan Amerika’da, Boston ve New York gibi şehirlerde geçiyor hikaye. 18. yüzyılın ortalarından itibaren kolonilerin, Kraliyet Ordusu ve krala sadık olanlar karşısında girdiği mücadele üzerinden, Connor ve arkadaşlarının Tapınakçılar ile olan savaşı ele alınıyor. Revelations’ta Sultan Selim ve kardeşlerinin taht kavgası ana hikayeye göre epey geri plandaydı. Burada ise aksine; Connor’ın macerası sürekli olarak Amerikan Bağımsızlık Savaşı ile kesişiyor. Birleşik Devletler’in kurucularından George Washington ve Benjamin Franklin gibi önemli karakterlerin yanında, Charles Lee gibi tarihi kişiler hikayede yerlerini alıyorlar. Connor, Charles Lee ve Washington ile sık sık aynı sahnelerde yer alıyor hatta.
Bu zamana kadar oynadığımız dört oyundan kalan soru işaretlerinin, özellikle Revelations’ın finalinde bahsedildiği gibi AC 3 ile ortadan kalkacağını biliyorduk. Ancak Tapınakçılar ve Suikastçılar arasındaki mücadele bu son yapımda farklı bir boyut kazanmış. Artık iyi ile kötü keskin çizgilerle ayrılmıyor, kimin insanlık için iyi, kimin kötü adımlar attığını kesin olarak belirtmiyor hikaye. Hatta iki grubun da aynı amacın peşinden gittiği zaman zaman vurgulanıyor, sadece farklı yöntemler uygulayarak bu hedefe gidiyorlar yine bu mesajlara göre. Tabi bunlar oyundaki bazı karakterlerin görüşleri; Connor birçok kişiyle konuştuğu için ara sıra fikir alışverişleri oluyor elbette. Ancak oyunun genel hatlarıyla bu mesajları desteklediğini söyleyebilirim.
Hikayenin bir de ‘Amerikan Yerlileri’ yönü bulunuyor, esas oğlanın da yarı-yerli olduğunu düşününce bu gayet normal. Onların koloniler ve İngiltere arasındaki savaşta yaşadıklarına, genel olarak soluk benizlilerle olan mücadelelerine değiniliyor. Yarı-yerli olan Connor’ın, halkının kanını döken ve onları yerinden yurdundan eden (tarihsel gerçek) Anglo-Saksonlar (Amerika’daki koloniler ve İngilizler) arasında geçen savaşta, bir taraf seçip onlar adına mücadele etmesi çok gerçekçi gelmedi bana, hatta saçma geldi biraz. Ama oyunda bu tür konuları es geçip, sadece işin eğlence boyutuna odaklanmayı tercih ediyorum.

Doğada hayatta kalmak zordur


AC 3 seriye birçok yenilik getiriyor ve bunlardan ilki ana karakterin oynanış mekaniğindeki değişiklikler olarak göze çarpıyor. Connor daha çocukken köyünden ayrılan (nedenini oyunda öğreneceksiniz) ve soluk
benizlilerin etrafında büyüyen birisi. Yeni Dünya’nın vahşi yaşamı onun karakterini bildiğimiz suikastçılardan farklı olarak şekillendirmiş. Altair ve Ezio’daki ‘cool’ mizaç, işlerini sessizce ve kararlılıkla halletme özelliği Connor’da bulunmuyor. Bir an önce hedefe ulaşmak isteyen, zaman zaman amacını sorgulayan ve bazen yolundan sapan bir genç. Yani Altair ve Ezio’yu tamamen silin kafanızdan.

Connor’ın sahip olduğu bu özellikler sadece ara videolarda karşımıza çıkmıyor, oynanışa da yön veriyor. Kullandığı silahlardan, dövüş tekniklerine kadar birçok farklılık kazandırıyor. Bir kızıl derili olarak doğada nasıl yaşayacağını biliyor. Sadece evlerin çatılarına tırmanmakla yetinmiyor, balta girmemiş ormanlarda ağaçların tepelerinde hızlıca ilerleyebiliyor, kayalıklara ve tepelere tırmanabiliyor. Bunun yanında saklanmak için sadece saman veya yaprak dolu vagonları değil, çalıları ve mısır tarlalarını da kullanıyor. Diz mesafesine gelen çalılar arasında Connor otomatik olarak eğilerek, düşmanlarının onu görmesini engelliyor. Doğa ile olan bu geniş etkileşim sayesinde oyundaki ‘gizlilik’ farklı bir boyut kazanıyor.

Oyunu İndir




Sistem Gereksinimleri
İşletim Sistemi: Windows Vista (SP2) / Windows 7 (SP1) / Windows 8
İşlemci: 2.66 GHz Intel Core2 Duo E6700 veya 3.00 GHz AMD Athlon 64 X2 6000+ veya daha iyisi
Ekran Kartı: Shader Model 4.0 destekli DirectX 9.0c uyumlu 512 MB'lık veya daha iyisi
Bellek: 2 GB (4 GB tavsiye edilir.)
Boş disk alanı: 17 GB
Ses Kartı: DirectX uyumlu ses kartı
Multiplayer: 256 kbps veya daha hızlı geniş bant bağlantısı
Assassin's Creed 3 Desteklenen Ekran Kartları:
AMD Radeon HD 3870 / 4000 / 5000 / 6000 / 7000 serisi veya daha iyisi
NVIDIA GeForce 8600 GT / 9 / 100 / 200 / 300 / 400 / 500 / 600 serisi veya daha iyisi



Oyunu İndir
 
Support : Creating Website | Onur Gungor | Onur Gungor
Copyright © 2013. Hızlı Torrent Erisimi - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Onur Gungor
Proudly powered by Blogger